Get Priyanka Chopra Dan Suami

Get Priyanka Chopra Dan Suami. Mereka menggelar acara pernikahan bergaya barat pada sabtu (1/12/2018) di umaid bhawan palace, rajasthan, india. Untuk pertama kalinya nick jonas dan priyanka chopra merayakan paskah sebagai sepasang suami istri.

Tonton Konsert Cium Dahi Suami Priyanka Chopra Lenyapkan Gosip Bakal Berpisah Dengan Nick Jonas Selepas 4 Bulan Berkahwin Media Hiburan
Tonton Konsert Cium Dahi Suami Priyanka Chopra Lenyapkan Gosip Bakal Berpisah Dengan Nick Jonas Selepas 4 Bulan Berkahwin Media Hiburan from cdn.mediahiburan.my
Ultah pernikahan pertama, nick jonas dan priyanka chopra rilis serial tv. Sementara suami nick jonas, tampil tampan dan gagah dalam. Dilaksanakan di kediaman priyanka chopra di india, nick jonas resmi memantapkan hati menuju ke pelaminan bersama sang mantan miss world tersebut.

Chopra mengenakan baju lengan panjang dengan skirt belahan tinggi berwarna pink pastel.

Priyanka dan suami mahu fokus kerjaya. Nickyanka aka priyanka chopra and nick jonas recently made yet another red carpet appearance a. Mereka menggelar acara pernikahan bergaya barat pada sabtu (1/12/2018) di umaid bhawan palace, rajasthan, india. Priyanka dan suami mahu fokus kerjaya.

You can find many other images such as Selengkapnya% in www.sidecarsally.com
Related : Get Priyanka Chopra Dan Suami.